Najczęściej zadawane pytania

Często zadawane pytania.


1. Czy towary widoczne w sklepie są dostępne?

Tak. Prezentowane towary w 99,97% są w naszym magazynie. Sklep ma zintegrowane stany magazynowe, które aktualizowane są online. Nie można zamówić więcej sztuk lub rozmiarów niż aktualnie mamy w magazynie. 

 

2. Czy zamówiony towar można wymienić, zwrócić?

Tak. Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania. Towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie, nie może być używany, konieczny do dokonania zwrotu jest dowód zakupu w postaci oryginału faktury bądź paragonu. Klient może również wymienić towar w ciągu 14 dni, warunki jak przy zwrocie towaru. Jeśli klient skorzystał z oferty darmowej wysyłki, podczas zwrotu zostaje potrącony koszt wysyłki od ceny towaru.

 

3.Jakie są koszty przesyłki ?

 

 

Forma Dostawy

Sposób płatności

Koszt dostawy

 

Poczta Polska

przelew na konto

8 zł

 

płatność przy odbiorze

19 zł

 

błyskawiczna płatność Bluemedia

8 zł

 

       
Kurier przelew na konto 15 zł

 

płatność przy odbiorze 19 zł 

 

błyskawiczna płatność Bluemedia 15 zł

 

       
Odbiór osobisty przelew na konto 0 zł
gotówka

Paczkomaty 8zł

 

 

5.Czy trzeba się rejestrować by dokonać zakupów?

Nie ma takiej konieczności, ale warto. Zamówienia można składać nie rejestrując się w sklepie.

Jednak dzięki rejestracji będziesz mógł szybciej dokonywać zakupów oraz korzystać z rabatów przyznawanych stałym klientom, niedostępnych dla osób które nie dokonały rejestracji.

 

 

6. W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na 3 sposoby:

- dodając towary do koszyka, wpisując w formularz miejsce i sposób zapłaty i dostawy - jeśli nie wiesz jak, skontaktuj się z nami.

- mailowo na adres info@kacper-i-matylda.pl

- telefonicznie +48 502 199 941

 

 

W przypadku zamówień mailowych w tytule wiadomości proszę wpisać ZAMÓWIENIE, w treści podać linki do produktów wraz z ich rozmiarami. Następnie określić formę płatności i sposób dostawy, podać swoje dane adresowe . Po przyjęciu zamówienia przez obsługę sklepu, zostanie nadany numer zamówienia, który zostanie przesłany klientowi na adres mailowy. Po nadaniu numeru, zamówienie zostaje przekazane do realizacji, o jego postępie klient będzie informowany mailowo.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl