Najczęściej zadawane pytania
Często zadawane pytania.
1. Czy towary widoczne w sklepie są dostępne?
Tak. Prezentowane towary w 99,97% są w naszym magazynie. Sklep ma zintegrowane stany magazynowe, które aktualizowane są online. Nie można zamówić więcej sztuk lub rozmiarów niż aktualnie mamy w magazynie.
2. Czy zamówiony towar można wymienić, zwrócić?
Tak. Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania. Towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie, nie może być używany, konieczny do dokonania zwrotu jest dowód zakupu w postaci oryginału faktury bądź paragonu. Klient może również wymienić towar w ciągu 14 dni, warunki jak przy zwrocie towaru. Jeśli klient skorzystał z oferty darmowej wysyłki, podczas zwrotu zostaje potrącony koszt wysyłki od ceny towaru.
3.Jakie są koszty przesyłki ?
Przejdź do strony z aktualnymi informacjami na ten temat:
https://kacper-i-matylda.pl/pl/i/Koszty-dostawy/8
5.Czy trzeba się rejestrować by dokonać zakupów?
Nie ma takiej konieczności, ale warto. Zamówienia można składać nie rejestrując się w sklepie.
Jednak dzięki rejestracji będziesz mógł szybciej dokonywać zakupów oraz korzystać z rabatów przyznawanych stałym klientom, niedostępnych dla osób które nie dokonały rejestracji.
6. W jaki sposób można złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć na 3 sposoby:
- dodając towary do koszyka, wpisując w formularz miejsce i sposób zapłaty i dostawy - jeśli nie wiesz jak, skontaktuj się z nami.
- mailowo na adres info@kacper-i-matylda.pl
- telefonicznie +48 502 199 941
W przypadku zamówień mailowych w tytule wiadomości proszę wpisać ZAMÓWIENIE, w treści podać linki do produktów wraz z ich rozmiarami. Następnie określić formę płatności i sposób dostawy, podać swoje dane adresowe . Po przyjęciu zamówienia przez obsługę sklepu, zostanie nadany numer zamówienia, który zostanie przesłany klientowi na adres mailowy. Po nadaniu numeru, zamówienie zostaje przekazane do realizacji, o jego postępie klient będzie informowany mailowo.