Reklamacje, zwroty i wymiana
Reklamacje, zwroty i wymiana w sklepie internetowym kacper-i-matylda.pl
Reklamacja w czasie objętym gwarancją
Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją o długości zależnej od producenta. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
Reklamacja towaru sprowadza się do zgłoszenia obsłudze Sklepu informacji o usterce, następnie wysłaniu produktu. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący. Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu Towaru stanowiącego przedmiot reklamacji, Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy od producenta i wynosi ok. 3 tygodni do 1 miesiąca.
FORMULARZ REKLAMACJI (POBIERZ)
FORMULARZ WYMIANY TOWARU (POBIERZ)
Adres do wysyłki towaru reklamowanego oraz zwracanego.
Wioleta Adamek MOVAX
SKLEP KACPER I MATYLDA
31-456 Kraków
ul. Ugorek 16
Konsument może w terminie 14 dni zwrócić towar.
W przypadku zwrotu towaru. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzamy czy jest ona kompletna - posiada metki, oryginalne opakowanie, dowód zakupu, czy nie nosi śladów używania, czy nie jest uszkodzona. Pieniądze zwracamy na wskazane przez klienta konto do 14 dni od otrzymania wiadomości mailowej o odstąpieniu od umowy lub jeśli klient nie zgłosił mailowo chęci zwrotu po otrzymaniu przesyłki (aby zwrot pieniędzy mógł być dokonany musimy otrzymać zwracany towar). Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane poprzez POCZTĘ POLSKĄ lub innego przewoźnika.
Uwaga! Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.
Wymiana towaru
Odbywa się na koszt klienta. Należy umieścić w paczce pieniądze na wysyłkę, kwota jest zależna od wybranej formy wysyłki. Wszystkie możliwe formy wysyłki znajdują się pod linkiem:
https://kacper-i-matylda.pl/pl/i/Koszty-dostawy/8